Pri tiskalnikih, ki delujejo na črnilo oziroma kartuše, je v tem primeru pač potrebno dokupiti rezervoarje za črnilo z barvami (rdeča, modra, rumena), pri barvnih laserskih tiskalnikih pa barvne tonerje.
Zakaj tiskati v barvah?
Prvi pomembni razlog je, da boste strokovnost podjetja s črno-belimi fotokopijami težko fizično prikazali. Danes je vse v barvah, sicer tudi minimalizem ni odveč, a vendar se tudi od tam oglašajo barve. Res da stvar ni ravno poceni, a če se želite predstaviti kot konkurenčni, je barvni tiskalnik nujno potreben.
Logotip
Si predstavljate, da je vaš logotip lepe sončno rumene barve, mogoče obkrožen z nežno oranžno, potem pa boste pred stranke ali poslovne partnerje postavili ponudbo ali račun na papirju s svetlo in temno sivim logotipom, ki kar kriči po neprofesionalnost? Podjetje, ki se ne zaveda pomembnosti lastne predstave v svetu podjetništva, ki je prepolno konkurence, bo s tem svoj vtis kar konkretno pokvarilo in predstavilo sebe v napačni luči. Mi seveda lahko menimo, da je to ekonomično in nam ni potrebno zapravljati denarja za dodatne kartuše ali sodobnejše tiskalnike. A vendar se moramo zavedati, da vsi ne razmišljajo tako.
Psihologija
Psihološki vidik barv nam lahko pove marsikaj. Pove nam lahko, katere barve padejo človeku prve v oči, katere odbijajo in katere pomirjajo. Pred tehnološkimi prenovami smo našli večino šolskih tabel v zelenih barvah. Zakaj? Zelena barva dokazano človeka pomirja. Če dobro premislimo, kaj bi radi dosegli na sestanku in obenem raziščemo psihološke vidike za najbolj optimalno dosego željenega cilja, nam bo to uspelo veliko lažje, kot bi si lahko mislili. Tega ne smemo zanemariti, večina marketinških strategij v celoti sloni na psihologiji potrošništva, marsikateri izredno uspešni prodajni strokovnjak vam lahko brez zadržkov pove, da je pri vsej stvari glavna psihologija. Zato se le odločite za barvni tiskalnik, ki je dosegljiv vašim finančnim zmožnostim in omogoča kar se da dobro tiskanje tudi v barvah.